Kia представляє новий логотип і слоган світового бренду!
2021-01-066 січня 2021 року - Kia представила свій новий корпоративний логотип і слоган свого світового бренду, які символізують сміливе перетворення автовиробника і зовсім нове призначення. Введення нового логотипу відображає прагнення Kia зайняти лідируюче становище в індустрії в майбутньому, переосмисливши практично всі аспекти свого бізнесу.
Логотип є символом нового призначення бренду Kia і тих цінностей, які він обіцяє запропонувати клієнтам за допомогою майбутніх продуктів і послуг, а також досвіду, який вони можуть отримати завдяки цьому. Ритмічна, безперервна лінія логотипу передає прагнення Kia приносити моменти натхнення, а симетрія демонструє впевненість в собі. Висхідні жести логотипу уособлюють зростаючі амбіції Kia щодо бренду.
Новий логотип Kia уособлює прагнення компанії стати іконою змін та інновацій, - сказав Хо Сонг Сонг, президент і генеральний директор Kia. Автомобільна промисловість переживає період швидких перетворень, і Kia активно формує і адаптується до цих змін. Наш новий логотип уособлює наше прагнення надихати клієнтів на розвиток їх потреб в мобільності, а наших співробітників - на вирішення проблем, з якими ми стикаємося .
Новий логотип був представлений під час рекордного піротехнічного шоу в небі над Інчхон, Корея. В ході заходу 303 дрона запустили сотні феєрверків у синхронізованій художній експозиції, запалюючи і святкуючи новий початок Kia. Ця подія встановило новий світовий рекорд Гіннеса за одночасного запуску феєрверків більшістю безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Сліпучу експозицію можна побачити на каналі Kia Global YouTube: www.youtu.be/s61_IsjqLzc
Нова мета і стратегія бренду буде розкрита 15 січня.
На додаток до зовсім нового логотипу, Kia представила свій новий слоган світового бренду Рух, яке надихає. Детальна інформація про нову стратегію бренду Kia, в тому числі про цілі і філософії бренду, а також про його застосування в майбутньому лінійці продуктів Kia, буде представлена в ході цифрового заходу, який відбудеться 15 січня. Захід можна подивитися на каналі Kia Global YouTube.
Запуск нового логотипу пов'язаний з оголошенням довгострокової бізнес-стратегії Kia 'Plan S' на 2020 рік. Відповідно до Плану S Kia, серед інших цілей, прагне зайняти лідируючу позицію на світовому автомобільному ринку. Основна увага при цьому приділяється популяризації електромобілів і впровадження широкого спектру послуг із забезпечення мобільності з урахуванням потреб і смаків споживачів та місцевих ринків.